تعرفه دندانپزشکی در سال ۱۴۰۰
نوشته شده توسط : رعنا

تعرفه دندانپزشکی سال جدید

هزینه دندانپزشکی و تعرفه های تعیین شده برای درمان های دهان و دندانی می تواند زیر نظر هر متخصص و یا دکتری تفاوت داشته باشد که این تفاوت اندک در تعرفه های دندانپزشکی می تواند متاثر از موادی باشد که برای درمان استفاده می شود. همچنین علاوه بر نوع مواد، تخصص و تجربه پزشک نیز در این میان تاثیرگذار خواهد بود. هزینه ها متناسب با شرایط، ممکن است دچار تغییراتی شود که در این صورت تعرفه و نرخ دندانپزشکی در هر سال در مقایسه با سال های قبل متفاوت خواهد بود. در

هزینه های خدمات ارائه شده در دنیا دنتال  شامل مواردی چون، معاینه و تشخیص، جراحی دهان، درمان ریشه دندان بدون ترمیم، پریو، پروتز، دندانپزشک اطفال، دندانپزشکی ترمیمی، ارتودنسی و ایمپلنت می باشد.

بیشتر بخوانید : هزینه ترمیم و زیبایی دندان

در شروع درمان های مربوط به خدمات دندانپزشکی نیاز به معاینه و همچنین عکسبرداری اولیه از فک و دندان می باشد تا دندانپزشک متخصص، به بررسی تخصصی دهان و دندان شما بپردازد و مناسب ترین روش درمان را جهت بهبود سلامت دندان شما ارائه دهد. لازم به ذکر است که هزینه معاینه و رادیوگرافی دندان یا همان هزینه عکس opg در سال ۱۴۰۰ از موارد ابتدایی برای شروع درمان می باشند که در جدول بالا ذکر شده است.

قیمت جراحی دهان و دندان شامل هزینه جراحی لثه، قیمت کشیدن دندان و هزینه کشیدن دندان عقل در سال ۱۴۰۰ در جدول فوق ذکر شده است که همانطور که مشخص است بسته به میزان ناهنجاری و نوع جراحی مورد نیاز برای فرد مراجعه کننده، هزینه دندانپزشکی متفاوت می باشد. انتخاب بهترین روش درمان می بایست زیر نظر متخصص صورت گیرد که در جلسه معاینه و مشاوره اولیه تمامی این موارد برای شما ذکر خواهد شد.

تعرفه دندانپزشکی در هزینه درمان ریشه دندان و هزینه عصب کشی دندان سال ۱۴۰۰ به این موضوع بستگی دارد که دندانی که مورد درمان قرار گرفته است، شامل چند کانال می باشد. از این رو لام به ذکر است که دندانی که یک کانال داشته باشد هزینه ی پایین تری نسبت به دندان سه یا چهار کانال خواهد داشت. لازم به ذکر است که هزینه عصب کشی و پرکردن دندان در سال ۱۴۰۰ در مقایسه با سال گذشته دارای تفاوت چندانی نمی باشد.

تمامی مواردی که در جدول بالا اعم از جرمگیری دندان و افزایش طول تاج دندان ذکر شده است، از جمله روش های درمانی برای اصلاح طرح لبخند شما عزیزان می باشند که می توانید برای قیمت جرم گیری دندان و قیمت طرح لبخند متناسب با هر روش درمان، هزینه ها و تعرفه دندان پزشکی را مشاهده نمایید. در این میان نیز در نظر داشته باشید که همواره نظر متخصص و پزشک را در انتخاب روش درمان در نظر داشته باشید تا بهترین نتیجه را دریافت نمایید و زیبایی دو چندانی به چهره خود ببخشید.

پروتز ها و روکش های دندانی همچون کامپوزیت دندان و لمینت دندان، از جمله روش های اصلاح طرح لبخند می باشند که در چهره افراد تاثیر بسیار زیادی خواهند داشت. همچنین در صورتیکه روکش های قدیمی و شکسته شده دارید، می توانید آن ها را برداشته و از بهترین مواد و متریال جدید استفاده نمایید و لبخندی زیبا را به خود هدیه بخشید

هزینه دندانپزشکی کودکان با توجه به نوع ناهنجاری های هر کودک می تواند روش های درمان متفاوتی داشته باشد و همچنین لازم به ذکر است که دریافت بهترین نتیجه در طول درمان دندانپزشکی کودکان بستگی به تخصص دندانپزشک اطفال نیز خواهد داشت.

هزینه ایمپلنت و کاشت دندان لازم به ذکر است که هزینه ایمپلنت کامل دندان با هزینه ایمپلنت دندان جلو با توجه به میزان دندان هایی که مورد درمان قرار می گیرند متفاوت است. اما در این میان باید به این نکته توجه داشت که هزینه کاشت دندان با توجه به هر واحد تعریف می شود و متاثر از عواملی چون جنس ایمپلنت دندان، کشور سازنده ایمپلنت دندان، نوع متریال مصرفی و دکتر متخصص ایمپلنت می باشد. 

بیشتر بخوانید : بلیچینگ دندان

  





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: