هزینه ارتودنسی دندان فک بالا
نوشته شده توسط : رعنا

دقت نمایید که در ابتدا می بایست بررسی شود که از چه درمان ارتودنسی برای فک بالای شما استفاده می شود. ارتودنسی دندان به صورت ارتودنسی ثابت، متحرک، ارتودنسی دیمون ، ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی شفاف ، ارتودنسی از پشت دندان هر کدام دارای تعرفه ای جداگانه می باشند. در اغلب مواقع ارتودنسی دندان در فک بالا گرانتر از فک پایین است البته این قاعده کلی نبوده و با توجه به شرایط دهان بیمار تعیین می شود. دقت نمایید که تجهیزات مورد استفاده در ارتودنسی بسیار گوناگون است و این موضوع به نوبه خود در هزینه آن نقش مهمی دارد.

اگر دندان شما نیاز به هدگیر داشته باشد هزینه هدگیر به صورت جداگانه برآورد می شود. افرادی که دارای دندان های نهفته هستند عموماً قیمت ارتودنسی برای آنها کمی بیشتر از شرایط عرف بوده و این موضوع بخاطر حساسیت دندان های نهفته می باشد. براکت های دیمون نیز دارای هزینه های جداگانه بوده و در بعضی از افراد استفاده از این نوع براکت تجویز می شود. در صورت شکستن هر براکت می بایست براکت جدید جایگزین شود و این موضوع خود دارای هزینه ای جداگانه است.

نحوه پرداخت ارتودنسی دندان

عموماً هزینه حتی از سمتبهترین متخصص ارتودنسی به صورت چند مرحله می باشد. ارتودنسی اقساطی سبب می شود که فرد با فشار مالی کمتری این پروسه را تکمیل نماید. شایان ذکر است که عموماً یک سوم هزینه کل در ابتدا اخذ شده و باقی قسط به صورت ماهانه داده می شود. نکته مهم در خصوص ارتودنسی دندان این است که در ابتدا می بایست تمامی مشکلات درمانی شما از قبیل کشیدن دندان پوسیده، پر کردن دندان و … صورت پذیرد و سپس عمل ارتودنسی دندان آغاز شود.

منبع : https://www.orthodentist.ir/





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: