خدمات طراحی لبخند
نوشته شده توسط : رعنا

طراحی لبخند علاوه بر جذابتر کردن لبخند، سلامت عمومی را نیز بهبود می‌بخشد. بخش مهمی از طرح لبخند دندان به مشکلات زیربنایی و اصلی، مانند پوسیدگی دندان، می‌پردازد، بنابراین لبخند زیبا هم نشانه جذابیت است و هم نشانه سلامتی. بیمار و متخصص زیبایی دندان پس از بازیابی سلامت دهان و دندان یکی از درمان‌های زیبایی زیر را با توجه به شرایط انتخاب می‌کنند:

جایگزین کردن دندان افتاده

بریج دندانی پرسلن (سرامیکی/ چینی) ثابت

پروتز شناخته شده به عنوان بریج دندانی سرامیکی ثابت می‌تواند یک شکاف را با اضافه کردن دندان (یا دندان‌های) چینی جدید با بست پنهان پر کند تا آنها را از هر دو طرف به دندان‌های مجاور تاج ایمن کند. بریج‌ها (روکش‌های دندانی) نمی‌توانند برداشته شوند، و با مراقبت مناسب می‌توانند برای چندین دهه دوام داشته باشند.

پروتزهای دندانی

هنگامی که شما تعداد زیادی از دندان‌های فک بالا یا پایین خود از دست می‌دهید، دندان مصنوعی می‌تواند برای جایگزینی همه آنها استفاده شود. دندان مصنوعی جزئی نیز گزینه‌ای برای زمانی است که شما نیاز به جایگزینی تعداد کمی از دندان‌های از دست رفته دارید. پروتزهای مدرن راه درازی را طی کرده‌اند و بسیار ساده‌تر و راحت‌تر می‌توانند نگهداری شوند، به نحوی که نیازی به ترس از ننگ و خفت استفاده از دندان مصنوعی وجود ندارد. این دندان‌های کاذب از پرسلن (سرامیک یا چینی) ساخته شده و توسط چسب دندان مصنوعی، به دندان‌های موجود با بست، و یا به ایمپلنت‌های دندانی متصل می‌شوند.

ایمپلنت ها

در حالی‌که بریج‌های دندانی و پروتزها روش‌هایی عالی برای پر کردن فضاهای باقی مانده از دندان‌های از دست رفته هستند، یکی از رایج‌ترین و موثرترین روش‌های جایگزینی دندان‌های از دست رفته استفاده از ایمپلنت‌های دندانی است. هنگامی که ایمپلنت‌ها در جای خود قرار دارند، هیچ ترس از بیرون آمدن آنها از جای خود وجود ندارد. ایمپلنت‌های دندانی به طور کامل ایمن هستند، در حالی‌که کار می‌کنند و مانند دندان‌های طبیعی به نظر می‌رسند. به عبارت دیگر، ایمپلنت‌های دندانی یک جایگزین دائمی برای پروتزهای دندانی هستند که نیازمند نگهداری خاصی به غیر از مراقبت‌های منظم دندان نیستند. مهم‌تر از همه اینها، ایمپلنت‌های دندانی استخوان‌های فک را حفظ و تحریک می‌کنند، به عنوان جایگزینی برای ریشه‌های اصلی دندان‌های شما هستند و پایه لبخند را به شما باز می‌گردانند.

صاف کردن دندان ها

ارتودنسی مختص درمان بیمارانی با موقعیت نامناسب دندان هنگام بسته بودن دهان (بد جفتی یا بد روی هم قرار گرفتن دندان‌های بالا و پایین) است، که منجر به ناهنجاری جویدن می‌شود. علاوه بر این، ارتودنسی شامل درمان و کنترل وجوه مختلف رشد صورت و شکل و رشد فک است. هیچ‌کس ظاهر ناخوشایند دندان‌های کج را دوست ندارد. اما ترکیب این مشکل با یک دسته از براکت‌های فلزی و سیم‌ها سبب می‌شود که شما حتی بیشتر در مورد ظاهر خود احساس خجالت کنید. ارتودنسی نامرئی این اطمینان را حاصل می‌کند که دندان‌های شما مورد توجه قرار گرفته‌اند و بدون آن که برای اطرافیان شما آشکار شود که تحت درمان ارتودنسی هستید، به شما کمک می‌کند. مزایای اصلی ارتودنسی عبارتند از:

بهبود تدریجی زیبایی لبخند شما

بهبود تدریجی عملکرد لبخند شما

نتایج طولانی مدت

اعتماد به نفس بیشتر و کیفیت بهتر زندگی

بیشتر بخوانید : هزینه ارتودنسی

سفید کردن دندان‌ها

ما با بهره‌گیری از مؤثرترین و نوین‌ترین سیستم‌های موجود سفید کردن دندان‌ها (بلیچینگ)، روش‌های درمان در منزل و در مطب را به بیماران ارائه می‌دهیم. سفید کردن دندان ممکن است بعد ار انجام  مراحل ارتودنسی از جمله ارتودنسی سریع بر اثر تجمع پلاک دندان بر روی دندان ها  نیاز باشد . بنابراین شما باید برای رسیدن به این هدف به دنبال روش بلیچینگ دندان که ویژگی های زیر را داراست باید باشید:

سریع و راحت باشد.

ماندگاری همیشگی داشته باشد.

باعث حساس شدن دندان ها نشود.

به ریشه و مینای دندان آسیب نرساند.

توسط دندانپزشک زیبایی انجام پذیر باشد.

بیشتر بخوانید : دندانپزشکی بارداری





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: