مدل حلقه عروسی
نوشته شده توسط : رعنا

حلقه های عروسی را می توانید ست تهیه کنید اما حتماً اصرار بر ست بودن حلقه ها نداشته باشید. بلکه هر کدام براساس سلیقه و راحتی خود طرح و حتی جنس حلقه ها را انتخاب کنید.

حلقه های ظریف با طراحی های ساده هیچ وقت قدیمی نمی شوند. حلقه ها در عین سادگی می توانند طرح های مختلفی داشته باشند. بعضی از حلقه ها، زایده های تیزی در طراحی شان دارند که نگین ها روی این زائده های تیز وصل می شوند. این تیز ی ها در هنگام کار روزمره به این سو و آن سو می گیرند و احتمال جدا شدن نگین ها وجود دارد. بنابراین بهتر است که حلقه های تخت و گرد را انتخاب کنید.

بعضی از حلقه ها با یک تغییر کوچک طراحی شان برای خانم ها و آقایان فرق می کند و می توانید آنها را به صورت یک جفت مشابه بخرید.

یک پیشنهاد خوب برای زوج های عاشق این است که سعی کنید حلقه نامزدی خود را جفت یا ست بخرید. درست است که در این صورت پیداکردن حلقه‌ای که هم برای یک مرد مناسب باشد و هم در عین حال ظرافت لازم برای دست یک خانم را داشته باشد سخت است اما به لطف طراحی‌های جدید و خلاقانه طراحان این رشته، این روزها حلقه‌های زیبای جفت زیادی در بازار وجود دارند که می‌توانید یک جفت از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید.

وقتی برای خرید حلقه می‌روید، حلقه‌هایی را بخرید که برای دست شما تنگ و جفت و جور نباشند. بالاخره قرار است شما این حلقه را یک عمر به دست کنید. در طول این سال‌ها ممکن است چاق شوید و حلقه شما دیگر قابل استفاده نباشد. اگر حلقه شما اندکی گشاد باشد می‌توانید آن را تنگ کنید ولی به دست کردن حلقه تنگ خیلی دشوار است.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید طلا

نکات کلیدی در خرید حلقه ازدواج

حلقه‌ها سال‌های سال همراه شما هستند و در انگشتی قرار می‌گیرند که براساس افسانه‌ها ارتباط مستقیمی با قلب و عواطف انسان دارد، پس باز هم تاکید می‌کنیم که در انتخاب دقت کرده و زمانی را برای دیدن نمونه‌های مختلف حلقه صرف کنید. هر نوع حلقه‌ای که انتخاب می‌کنید هنگام سفارش می‌توانید بخواهید که نام و تاریخ ازدواج‌تان را درون آن بتراشند. این یادگاری می‌تواند همیشه این روز را به شما یادآوری کند.

در مورد قیمت طلا به هیچ عنوان نمی‌توان قیمت پایه یا حتی به صورت حدودی نظر داد، چون درکل در این زمینه با بازار پر نوسانی روبه‌رو هستیم.

حواستان باشد که طلای سفید را به‌عنوان پلاتین خریداری نکنید. چون که قیمت پلاتین، ۲ برابر طلای سفید است و گاهی همین طلای سفید، آب طلاست و جنس آن طلا نیست.

منبع : مجله طلا و جواهرات





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: