آموزش اکستنشن مو (قسمت اول: آشنایی با متریال و ابزار اولیه)
نوشته شده توسط : رعنا

اکستنشن مو فرآیند بسیار جالبی است، که این روزها هواداران بسیار زیادی در سراسر ایران پیدا کرده است. در این پروسه آرایشی، با کمک موهای مصنوعی و یا حتی موهایی با ظاهر طبیعی، می‌توان صاحب موهایی پر پشت، رنگی و بسیار زیبا شد.

به کمک این روش پرهوادار، و به واسطه استفاده از موهای مصنوعی، که در انواع رنگ ها و اندازه ها در دسترش هستند، شما می‌تونید برای یک مدت طولانی صاحب موهایی بلند، پر پشت و حالت دار باشید.

خواندن مقاله آموزش اکستنشن  مو برای اشخاص زیر بسیار مفید است:

عزیزانی که موهای کم پشتی دارند و دوست دارند به حجم اونها اضافه بشه (بدون اینکه غیرطبیعی جلوه کنه)

کسانی که اصلا نمیدونن اکستنشن مو چیه

کسانی که نمیتونن موهای خودشونو رنگ کنن (برای دلایل مختلف و شاید هم دست و پا گیر)

و از همه مهمتر برای کسانی که دوست دارند و یا قصد دارن در یک دوره آموزش اکستنشن مو ثبت نام کنن

متریال و مواد اولیه در اکستنش مو

هر فرآیندی نیازمند مواد اولیه و متریال مورد نیاز خود است. در خصوص اکستنشن مو هم، ما از مواد و ابزار خاصی استفاده می‌کنیم. چیزی که ما بهش نیاز داریم ساختارهایی شبیه به مو هستند. به طور کلی ما از موی مصنوعی و موی طبیعی برای این فرآیند استفاده می‌کنیم.

برای تهیه و یا خریداری این موها به راحتی می‌تونید از سالن های آرایشی و یا فروشگاه های مواد آرایشی و بهداشتی کمک بگیرید. در ادامه به طور خلاصه درباره موهای طبیعی و مصنوعی بکار رفته برای اکستنشن مو صحبت میکنیم.

بیشتر بخوانید : آموزش اکستنشن مژه

 آموزش اکستنش مو و شیوه های انجام آن

ما در بخش قبل، درباره متریال اصلی این پروسه صحبت کردیم. در این بخش درباره انواع روش های انجامش مطالبی رو ارائه میدیم.

موهای مصنوعی و طبیعی که درباره اونها صحبت کردیم، باید به نحوی به موهای طبیعی شما متصل بشن. فکر می‌کنید با چه روشی می‌شه اینکار رو انجام داد؟ چسب؟ باند؟ چی فکر می‌کنید؟

ما معمولا با روش‌های سرد و یا گرم اقدام به متصل کردن متریال های اولیه، به موهای طبیعی شما می‌کنیم. در ادامه هر کدوم از این روش ها رو توضیح میدیم.

اکستنشن موی گرم

یکی از رایج‌ترین شیوه های اتصال موهای طبیعی و مصنوعی دیگه به موهای سر شما، روش حرارتی هستش. ما در این روش از دو ابزار دیگه یعنی چسب و لیز و ابزار حرارتی دیگری برای اتصال مو استفاده می‌کنیم. اکستنشن گرم روش بسیار جالبی هستش که نیازمند دقت بالایی هم هست.

اکستنشن سرد

همانطور که از نام این روش بر میاد، ما در این روش به هیچ عنوان از حرارت و گرما برای چسباندن مو استفاده نمی‌کنیم. در عوض از بعضی مواد، مثل چسب های گیاهی حاوی کراتین و حلقه‌های کوچکی که عموما از فلز ساخته شده‌اند استفاده می‌کنیم. ما معمولا قبل از انتخاب روش اتصال موها، به جنس و کیفیت موهای افراد نگاه می‌کنیم. اگر موهای مشتری نسبتا ضخیم باشه و کیفیت بالایی داشته باشه، ترجیح میدیم از اکستنشن سرد استفاده کنیم.

منبع : دوره های آموزش آرایگشری الماس نشان

رفرنس : https://www.almasneshansalon.com/





:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: