نکات مهم در خرید پابند
نوشته شده توسط : رعنا

خرید یک پابند طلا نسبت به چیزی که به نظر می رسد شاید کمی سخت تر باشد. به عنوان مثال شما زمانی که می خواهید پابند بخرید باید به چند مورد مثل مدل، جنس و اندازه پابندی که می خواهید بخرید توجه کنید. در زیر یک راهنمای خوب در این خصوص برای شما آماده کردیم:

جنس پابند

وقتی صحبت از جنس می شود، بیشتر خانم ها ترجیح می دهند که از پابندهای طلا استفاده کنند اما این به آن معنا نیست که شما هم باید از پابند طلا استفاده کنید. بله، درست است که پابند طلا خیلی زیبا است و برای کسانی که پوست برنز دارند خیلی شیک است اما پابندهای دیگر مثل پابندهای نقره هم جلوه ی خاص خودشان را دارند و بسیار زیبا به نظر می رسند؛ اتفاقا این نوع پابندها به شما این امکان را می دهند تا آن ها با لباس های مختلف با رنگ های مختلف ست کنید که شاید با پابند طلا  اصلا جلوه ی خوبی نداشته باشند. بطور کلی پابندهای طلا، نقره و استیل زیباترین نوع پابند هستند اما پابندهای پارچه ای و کاموایی هم می توانند با لباس های و در مناسب های خاص زیبا بنظر بیایند، این مورد کاملا بستگی به سلیقه ی شخصی شما دارد.

مدل پابند

زمانی که تصمیم می گیرید که چه نوع کفشی می خواهید بپوشید مدل پابند نیز مهم می شود. در صورتی که می خواهید پابند خود را با کفش های اسپورت بپوشید، مدلی با آویز طرح دار یا حتی مهره ای انتخاب کنید. اگر می خواهید پابند را با یک کفش ساده زنانه و یک لباس زیبا بپوشید باید یک مدل بسیار ظریف از پابند را انتخاب کنید. ما به شما توصیه می کنیم که حداقل دو یا سه پابند در مدل های مختلف تهیه کنید تا بتوانید آنها را با کفش ها و صندل های ته صاف، کفش های ساده و کفش های اسپورت بپوشید. هم چنین می توانید با لایه بندی آنها، از آن ها شکل های مختلف بسازید.

اندازه پایبند

آخرین نکته ای که باید در این زمینه به آن توجه کنید اندازه و سایز پابند است. باید ببینید که پابندهای آزاد را بیشتر دوست دارید یا پابندهای تنگ و چسبان را. توصیه ما به شما این است که پابندهای آزاد را با کفش های تابستانه و صندل ها بپوشید و پابندهای تنگ و چسبان را با کفش های اسپرت بپوشید. بهترین روش برای انتخاب یک پابند آزاد و شل، اندازه گیری مچ پا و اضافه کردن ۰.۵ تا ۱ اینچ به آن است. برای مثال اگر مچ پای شما ۱۰ اینچ باشد، سایز پابند شما باید بین ۱۰.۵ تا ۱۲.۵ باشد. اگر از اندازه آن مطمئن نیستید یا می خواهید یک پابندی را انتخاب کنید که در زیر مچ پا یا روی مچ قرار گیرد، سایز کوچک تر و بزرگتر آن را خریداری کنید.

منبع : http://www.asby.ir/





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: