انتخاب گوشواره متناسب با فرم صورت
نوشته شده توسط : رعنا

برای انتخاب یک گوشواره مناسب باید هوشمندانه عمل کنید و برای این کار بهتر است به فرم صورت خودتان هم توجه کنید. گوشواره طلا جزو اکسسوری‌هایی است که اگر بر اساس فرم صورت انتخاب شود می‌تواند زیبایی شما را دوچندان کند. در ادامه مطلب راهنمای خرید گوشواره طلا به معرفی انواع فرم‌های صورت و گوشواره‌های متناسب با آن می‌پردازیم.

گوشواره مناسب برای صورت‌های بیضی

اگر فرم صورتتان بیضی یا تخم‌مرغی شکل است، معمولاً صورت کشیده‌ای خواهید داشت. بهترین نوع گوشواره برای این فرم صورت، گوشواره‌هایی هستند که کشیدگی صورت را کاهش دهند. گوشواره‌های مناسب برای صورت‌های بیضی گوشواره‌های دایره‌ای یا مدور، مثلثی و مربعی هستند. این مدل‌ها باعث می‌شوند کشیدگی صورت شما کاهش پیدا کرده و یکدست و پهن‌تر به نظر برسد.

گوشواره مناسب برای صورت‌های زاویه‌دار

صورت‌های نرمال ترکیبی از فرم‌های گرد و کشیده هستند. اما برخی فرم صورت مستطیلی و مربعی دارند که این فرم‌ها هم زیبایی‌های خاص خودشان را دارند. هدف از انتخاب گوشواره برای چنین صورت‌هایی باید گرد کردن یا کشیده کردن صورت باشد. گوشواره مناسب برای صورت‌های زاویه‌دار گوشواره‌های گرد، اشکی، حجیم و پهن هستند. همچنین به‌هیچ‌عنوان استفاده از گوشواره‌های کشیده، لوستری، آویزان و مسطح را برای صورت‌های مربعی و مستطیلی توصیه نمی‌کنیم.

راهنمای خرید گوشواره طلا برای صورت‌های گرد

فرم صورت گرد که کمی هم شما را تپل‌تر نشان می‌دهد جذابیت خاصی دارد. اما برای چنین صورت‌هایی باید در انتخاب گوشواره دقت زیادی به خرج داد. هارمونی صورت شما ممکن است با انتخاب گوشواره نامناسب به هم بریزد پس بهتر است گوشواره‌ای انتخاب کنید که از گردی صورتتان بکاهد. برای این کار از گوشواره‌های آویزان، اشکی، لوستری، بلند، فلت و بدون طرح‌های سه‌بعدی استفاده کنید. همچنین از انتخاب گوشواره‌های کوتاه، گرد، ریز و حجیم خودداری کنید.

راهنمای خرید گوشواره طلا برای صورت‌های قلبی

منظورمان از صورت‌های قلبی شکل، صورت‌هایی است که معمولاً پیشانی پهن و بلند و فک و چانه‌ی باریک یا کشیده‌ای دارند. با تکنیک‌های مختلف انتخاب گوشواره برای چنین صورت‌هایی می‌توان آن‌ها را ایده‌آل تر نشان داد. برای مثال گوشواره‌هایی که چانه‌ی این افراد را کمی پهن‌تر خواهند کرد، انتخابی بسیار مناسب خواهد بود. خانم‌های عزیزی که صورتی قلبی شکل دارند باید از گوشواره‌های آویزان با انتهایی پهن، مثلثی (که یک ضلع آن از گوش آویزان است)، اشکی و لوستری استفاده کنند. همچنین لطفاً از خریدن گوشواره‌های کشیده، باریک و کوچک خودداری کنید.

منبع : http://www.asby.ir/





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: