انواع دستبندطلا
نوشته شده توسط : رعنا

دستبند قفل دار و زنجیری: این دستبندها انعطاف پذیر هستند، به راحتی باز و بسته می شوند، قفل این دستبندها متنوع است. برای مثال: قفل خرچنگی، تاشو، فنری، پیچی، قلاب ماهی، دکمه ای و… دستبد زنجیری مدل های مختلفی دارد از جمله: امگا، کابلی، توری، طنابی، ماری، سن مارکو، پاپ کورن، بیزانتین، تسمه ای ، s_link و …

دستبند النگویی: این نوع دستبندها در بین بانوان بسیار پرطرفدار است. طرح این دستبندها ثابت است و دورتادور دست را می پوشاند. قفل آن ها معمولا دکمه ای یا لولایی است. توجه داشته باشید، دستبند النگویی به راحتی باز و بسته نمی شود و مانند النگو است. استفاده ی تکی یا چند لایه ای یکی از مزایای این دستبند است.

دستبند مچ دستی: این نوع دستبند نیمه ثابت است و تا حدودی در دست جا به جا می شود. نسبت به دستبند النگویی راحت تر از دست خارج می شود. یکی از مزیت های این نوع دستبند قابلیت گشاد شدن آن است و می تواند به حالت النگویی تبدیل شود. بسیار زیباست، اگر قصد خرید این دستبند را دارید بهتر است آن را با یک گردنبند ظریف و زیبا ست کنید.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید دستبند طلا

دستبند تنظیم اندازه: این نوع دستبندها بسیار کاربردی هستند. به این معنا که گاهی اوقات دستبندی را خریداری می کنید، اما متوجه می شوید که به دستتان تنگ است یا گشاد. این دستبندها به اندازه مچ دست شما تنظیم می شوند، چون چندین قفل و محل اتصال دارند.

دستبند چارم: می توان گفت این دستبندها، همان دستبندهای زنجیری هستند. با این تفاوت که در ساخت آن ها طلسم، خرمهره، سنگ چشم زخم یا سایر سنگ های تزیینی به کار رفته است.

دستبند مرواریدی: همانطور که از نام این دستبند مشخص است، در ساخت آن طلا به کار نرفته، بلکه از مروارید که یک گوهر طبیعی است استفاده می شود. این نوع دستبند مناسب هر مجلسی نیست و باید در مجالس خاصی از آن استفاده کرد.

منبع : مجله طلا و جواهر





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: