تفاوت بین سفید کردن دندان و بلیچینگ دندان چیست؟
نوشته شده توسط : رعنا

بیش از یک سوم افراد نگران ظاهر دندان‌هایشان هستند، تقریبا 20 درصد دندان‌های خود را در عکس‌ها پنهان می‌کنند، و بیش از 70 درصد از بزرگسالان بر این باورند که لبخند ناخوشایند به شانس آن‌ها برای موفقیت شغلی آسیب می‌رساند. لبخند شما بخش بزرگی از ظاهر شما را تشکیل می‌دهد؛ جالب است بدانید که مردم تلاش می‌کنند که دندان‌های شان به بهترین شکل باشد! آیا تا کنون فکر کرده اید که تفاوت بین سفید کردن دندان‌ها و بلیچینگ دندان‌ها چیست؟ این تفاوت ممکن است ظاهر باشد، اما تفاوت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: ایمپلنت دندان

فرآیند سفید کردن دندان‌ها، روند بازگرداندن رنگ طبیعی دندان‌ها، به وسیله از بین بردن لکه‌ها از سطح دندان می‌باشد. سفید کننده‌ها مواد تمیز کننده ای هستند که می‌توانند در بعضی از خمیر دندان‌ها و دهان شویه‌ها یافت کنند. بلیچینگ دندان‌ها به سفید کردن دندان‌ها بیش از رنگ طبیعی شان اشاره می‌کنند. مواد فعال مانند پراکسید هیدروژن و پراکسید کربامید، مواد سفید کننده ای هستند که اغلب در پروسه‌های بلیچینگ دندان استفاده می‌شوند.

در حالی که اختلاف بین سفید کردن دندان‌ها و بلیچینگ دندان‌ها تعریف شده است، اغلب این دو اصطلاح به جای هم استفاده می‌شوند. در پایان، بیشتر بیماران به دنبال بهبود رنگ و روشن شدن دندان‌های خود هستند، و برایشان مهم نیست که چطور این کار انجام می‌شود. اگر شما علاقه مند به بهبود لبخند خود هستید، بهتر است به گزینه‌های موجود نگاهی بیاندازیم

بیشتر بخوانید : دندانپزشکی بارداری





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: